Regulamin / Oferty pracy / Customer Order Management with German

Znajdź oferty

Zarejestruj się w naszej bazie Kandydatów, aby uzyskać możliwość uczestniczenia w rekrutacjach prowadzonych przez nas w przyszłości.

Zarejestruj się

Customer Order Management with German

wielkopolskie/Poznań
Numer referencyjny: COMG/MAS

Obowiązki:

  • odpowiedzialność za pełen proces zarządzania produktem (end2end), od przygotowania i tworzenia ofert, aż do wystawiania faktur i kontroli należności,
  • utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi i dostawcami,
  • obsługa zapytań dotyczących zamówień, płatności i specyfikacji produktu,
  • ścisła współpraca z działem produkcji, logistyki, sprzedaży i finansów,
  • koordynacja transportu i zamówień, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych we współpracy z niemieckimi oddziałami firmy,
  • reprezentowanie firmy na targach branżowych.

Wymagania:

  • biegła znajomość j. niemieckiego oraz komunikatywna znajomość j. angielskiego,
  • doświadczenie w obszarze customer service, logistyce lub sprzedaży na rynek francuskojęzyczny,
  • wykształcenie wyższe (min. licencjat),
  • proaktywność w działaniach i wysokie zdolności komunikacyjne,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • duża dbałość o szczegóły.

Nasz Klient oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy i doświadczenia,
  • możliwość tworzenia od podstaw struktur działu Customer Service/Order Management,
  • atrakcyjne szkolenia i bogaty pakiet benefitów (min. opieka medyczna, karta lunchowa),
  •  pakiet relokacyjny.