Regulamin / Oferty pracy / Customer Service Specialist

Znajdź oferty

Zarejestruj się w naszej bazie Kandydatów, aby uzyskać możliwość uczestniczenia w rekrutacjach prowadzonych przez nas w przyszłości.

Zarejestruj się

Customer Service Specialist

dolnośląskie/Wrocław
Numer referencyjny: CSS/JK

Obowiązki:

  • budowa relacji i standardów obsługi z nowym klientem,
  • pozostawanie w kontakcie telefonicznym i mailowym,
  • obsługa oraz procesowanie zleceń klientów zewnętrznych i wewnętrznych,
  • przyjmowanie zamówień, wprowadzanie danych do systemu SAP, przygotowanie niezbędnych dokumentów,
  • monitorowanie dostępności produktów i terminu dostaw,
  • współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy,
  • rozwiązywanie bieżących problemów technicznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel),
  • doświadczenie w pracy w systemie operacyjnym SAP lub innym systemie klasy ERP,
  • komunikatywność i umiejętność budowania relacji biznesowych,
  • proaktywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań.

Nasz Klient oferuje:

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i wsparcie profesjonalistów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz premię za osiągane wyniki,
  • dodatki okolicznościowe,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę Multisport,
  • Prywatny Program Emerytalny,
  • Scholar Program - finansowanie dalszej edukacji,
  • dofinansowanie do wypoczynku.