Regulamin / Oferty pracy / Lider Zespołu ds. Jakości Klienta

Znajdź oferty

Zarejestruj się w naszej bazie Kandydatów, aby uzyskać możliwość uczestniczenia w rekrutacjach prowadzonych przez nas w przyszłości.

Zarejestruj się

Lider Zespołu ds. Jakości Klienta

mazowieckie/Grójec
Numer referencyjny: LZJK/PK

Obowiązki:

  • zarządzanie pracą działu Customer Relations,
  • raportowanie wskaźników jakościowych i KPI Klienta (tworzenie i utrzymywanie satysfakcji Klienta),
  • kompleksowe zarządzanie reklamacjami jakościowymi,
  • współpraca z działami produkcji, inżynierii, logistyki i R&D,
  • identyfikacja ryzyka związanego z jakością wyrobów i jego skuteczne minimalizowanie,
  • uczestnictwo w audytach klientów/dostawców i audytach certyfikacyjnych,
  • aktywne propagowanie kultury jakościowej,
  • reprezentacja Firmy w kontaktach z Klientami,

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • min. 5 lat pracy w dziale jakości/inżynierii/program management, w tym min. 3 lata pracy w bezpośrednim  kontakcie z OEM,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem lub predyspozycje menedżerskie,
  • znajomość zagadnień związanych z jakością (m.in. PPAP, PFMEA, SPC),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w pracy z systemem ERP (np. SAP),
  • wysokie zdolnościi komunikacyjne,
  • zdolności analityczne, umiejętność efektywnej pracy z danymi,
  • umiejętność skutecznej motywacji i rozwoju podległego zespołu,

Nasz Klient oferuje:

  • racę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, 
  • możliwość rozwoju zawodowego w branży Automotive, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie, 
  • szeroki pakiet świadczeń socjalnych.