Regulamin / Oferty pracy / Obsługa Klienta Korporacyjnego

Znajdź oferty

Zarejestruj się w naszej bazie Kandydatów, aby uzyskać możliwość uczestniczenia w rekrutacjach prowadzonych przez nas w przyszłości.

Zarejestruj się

Obsługa Klienta Korporacyjnego

dolnośląskie/Wrocław
Numer referencyjny: OKK/WP

Obowiązki:

  • Budowanie trwałych relacji i biznesowych kontaktów z klientami,
  • stały kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych z zamówieniami,
  • analiza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
  • ścisła współpraca z logistyką, produkcją, księgowością i innymi działami w firmie,
  • tworzenie i procesowanie zamówień w systemie ERP,
  • wykonywanie analiz kontraktów,
  • sporządzanie raportów.

Wymagania:

  • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • mile widziane doświadczenie we współpracy z dużymi klientami korporacyjnymi,
  • umiejętność budowania relacji z klientem za pomocą różnych kanałów (face-to-face, telekonferencje, maile),
  • umiejętność adaptowania się do zmieniających się warunków,
  • umiejętność priorytetyzowania,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • biegła znajomość MS Office,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność wsłuchania się w potrzeby klienta,
  • kreatywność, samodzielność i doskonała organizacja pracy,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność efektywnej współpracy w zespole.

Nasz Klient oferuje:

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i wsparcie profesjonalistów,
  • możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • odpowiedzialne i wymagające zadania z dostępem do nowoczesnych narzędzi,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • Kartę multisport,
  • Prywatny Program Emerytalny,
  • Scholar Program,
  • siłownię firmową,
  • dofinansowanie do ,,wczasów pod gruszą’’.