Regulamin / Oferty pracy / Specjalista ds. Kadr i Płac

Znajdź oferty

Zarejestruj się w naszej bazie Kandydatów, aby uzyskać możliwość uczestniczenia w rekrutacjach prowadzonych przez nas w przyszłości.

Zarejestruj się

Specjalista ds. Kadr i Płac

opolskie/Zimna Wódka
Numer referencyjny: KP/WP

Obowiązki:

  • zapewnienie prawidłowości obiegu dokumentacji związanej z administrację płacowo-kadrową i wspomaganie polityki personalnej,
  • koordynacja administracji personalnej i procesu płac przy współpracy z firmą zewnętrzną,
  • współpraca z dostawcą usług płacowych w zakresie obsługi kadr i płac dla pracowników spółki,
  • zarządzanie dokumentacją pracowniczą: przygotowanie umów, aneksów w oparciu o obowiązujące przepisy prawne,
  • kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń: planowanie grafików, czasu pracy, ewidencja czasu pracy,
  • przygotowanie listy płac w oparciu o przepisy o ubezpieczeniach społecznych, opodatkowaniu osób fizycznych,
  • przygotowanie raportów i sprawozdań dotyczących zatrudnienia i płac,
  • organizacja procesu zatrudnienia pracowników, współpraca z lekarzem medycyny pracy oraz inspektorem BHP,
  • współpraca z kierownikami w zakresie realizacji działań w obszarze HR, takich jak: szkolenia pracowników, doradztwo w sprawach prawa pracy, zatrudnianie, wynagradzanie, itp.,
  • zarządzanie absencjami pracowniczymi,
  • tworzenie polityk, procedur, regulaminów.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, prawo, zarządzanie, etc.)
  • min. 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową - najlepiej w zakładzie produkcyjnym,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość SAP - doświadczenie we wdrażaniu systemu kadrowo-płacowego mile widziane,
  • znajomość i doświadczenie w pracy z programem Płatnik,
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczenia społecznego oraz opodatkowania osób fizycznych (PFRON),
  • biegła znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
  • doświadczenie w przygotowywaniu raportów i statystyk,
  • znajomość ogólnych zasad dotyczących księgowań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, z uwzględnieniem umiejętności zarządzani własnym czasem,
  • zdolność analitycznego i logicznego myślenia,
  • dokładność, odpowiedzialność, skrupulatność, systematyczność,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji.

Nasz Klient oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • rozwój kompetencji poprzez udział w ciekawych projektach oraz w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
  • atrakcyjny pakiet benefitów, m.in. dofinansowanie do dojazdów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do posiłków oraz napojów.