Regulamin / Oferty pracy / Zastępca Dyrektora / Dyrektor Działu Jakości i Reklamacji

Znajdź oferty

Zarejestruj się w naszej bazie Kandydatów, aby uzyskać możliwość uczestniczenia w rekrutacjach prowadzonych przez nas w przyszłości.

Zarejestruj się

Zastępca Dyrektora / Dyrektor Działu Jakości i Reklamacji

śląskie/Katowice
Numer referencyjny: DJ / JP

Obowiązki:

  • Koordynacja opracowywania planów poprawy jakości oraz nadzór nad ich realizacją, w oddziałach firmy w całej Polsce, 
  • Nadzór nad kierownikami poszczególnych placówek handlowych w obszarze jakościowym,
  • Nadzorowanie wymagań prawnych w organizacji dotyczących jakości,
  • Stały monitoring wyników jakościowych,
  • Opracowywanie analiz i raportów z obszaru reklamacji (na potrzeby Zarządu)
  • Osiąganie zakładanych wskaźników KPI,
  • Ścisła współpraca z zarządem firmy,
  • Zarządzanie podległym zespołem.

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w obszarze zarządzania jakością / zarządzania reklamacjami w firmie o profilu handlowym;
  • Znajomość procesów obsługi klienta;
  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Cywilnego, pod kątem zarządzania reklamacjami; 
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel;
  • Zdolności analitycznego myślenia;
  • Gotowość do częstych podróży służbowych w całej Polsce (wymagane prawo jazdy kat. B);
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - mile widziana;
  • Zdolności negocjacyjne;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży, posiadającej sieć oddziałów meblowych w całej Polsce,
  • Zatrudnienie na umowie o pracę,
  • Samochód służbowy,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Kartę sportową,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny.