Regulamin / Dla Pracodawcy / Szkolenia

Szkolenia

Jedną z misji naszej firmy jest poszerzanie wiedzy i kompetencji pracowników: wiedzy, która pozwoli realnie wpłynąć na efektywność pracy i wyniki finansowe firmy. Aby rozwijać się, osiągać sukces, każda firma potrzebuje kompetentnych i pewnych siebie menadżerów oraz dopasowanych do potrzeb przedsiębiorstwa specjalistów.

Kluczem sukcesu i popularności organizowanych przez nas szkoleń są:

Kompetentni trenerzy

Ponieważ to oni tworzą atmosferę sprzyjającą rozwojowi i przekraczaniu granicy własnych możliwości.

Dopasowany program

Który zawsze komponowany jest z troską o komfort uczestników i maksymalizację efektów ich szkolenia.

Atrakcyjne metody szkoleniowe

Podążamy za najnowocześniejszymi trendami szkoleniowymi, które przynoszą uczestnikom największą dawkę praktycznej wiedzy.

Koncentrujemy się na szkoleniach zamkniętych, dopasowanych do specyfiki i potrzeb Klienta. Szkolenia te prowadzone są w wybranych przez Klienta lokalizacjach, gwarantujących rzeczywiste oderwanie się od pracy i skupienie na zagadnieniu.

Przed przystąpieniem do szkolenia dokładnie analizujemy potrzeby firmy i przygotowujemy specyficzny, odpowiadający danym szkoleniom program. Mamy pragmatyczne nastawienie: 65% czasu zajmują praktyczne ćwiczenia, case studies, symulacje i gry biznesowe, przy czym wykłady zajmują pozostałe 35% czasu. Nasze ćwiczenia uczą nowych umiejętności i pozwalają praktycznie przećwiczyć zdobytą wiedzę.

Tematyka szkoleń, którą możemy Państwu zaproponować to m.in.:

Szkolenia kompetencji miękkich

efektywna komunikacja, przygotowywanie prezentacji i wystąpień, asertywność , sposoby radzenia sobie ze stresem, kreatywność, zarządzanie czasem, kreowanie wizerunku w biznesie.

Szkolenia zawodowe

techniki sprzedaży, efektywne negocjacje biznesowe, rekrutacja i selekcja pracowników, praca w grupie, budowanie modeli kompetencyjnych, wsparcie efektywności procesów szkoleniowych, obsługa Klienta.

Szkolenia menadżerskie

kierowanie zespołem projektowym, kierowanie zespołem w sytuacji zmiany, lider i menadżer, zarządzanie przez cele, zarządzanie projektem, efektywne spotkania, podejmowanie decyzji, praktyka motywacji, zarządzanie konfliktem w zespole, rozwiązywanie konfliktów, kluczowe rozmowy: rekrutacyjna, oceniająca.