Customer Order Management with German
Numer referencyjny: COMI/KR- lokalizacja
- małopolskie / Kraków
- kategoria
- Customer Service Advisor, Customer Service Advisor
Obowiązki:
- odpowiedzialność za pełen proces zarządzania produktem (end2end), od przygotowania i tworzenia ofert, aż do wystawiania faktur i kontroli należności,
- utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi i dostawcami,
- obsługa zapytań dotyczących zamówień, płatności i specyfikacji produktu,
- ścisła współpraca z działem produkcji, logistyki, sprzedaży i finansów,
- koordynacja transportu i zamówień, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych we współpracy z niemieckimi oddziałami firmy.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego oraz komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- doświadczenie w obszarze customer service, logistyce lub sprzedaży na rynek niemiecki,
- wykształcenie wyższe (min. licencjat),
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- duża dbałość o szczegóły.
Nasz Klient oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy i doświadczenia,
- możliwość rozwijania struktur działu Customer Service/Order Management,
- atrakcyjne szkolenia i bogaty pakiet benefitów (min. opieka medyczna, karta lunchowa, HO),
- pracę w nowoczesnym biurze / aktualnie HO,
- pakiet relokacyjny.
wszystkie oferty 517