Strona główna/Oferty Pracy/Customer Order Management with German

Customer Order Management with German

Numer referencyjny: COMG/MAS
lokalizacja
małopolskie / Kraków
kategoria
Customer Service Advisor, Customer Service Advisor

Obowiązki:

  • odpowiedzialność za pełen proces zarządzania produktem (end2end), od przygotowania i tworzenia ofert, aż do wystawiania faktur i kontroli należności,
  • utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi i dostawcami,
  • obsługa zapytań dotyczących zamówień, płatności i specyfikacji produktu,
  • ścisła współpraca z działem produkcji, logistyki, sprzedaży i finansów,
  • koordynacja transportu i zamówień, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych we współpracy z niemieckimi oddziałami firmy,
  • reprezentowanie firmy na targach branżowych.

Wymagania:

  • biegła znajomość j. niemieckiego oraz komunikatywna znajomość j. angielskiego,
  • doświadczenie w obszarze customer service, logistyce lub sprzedaży na rynek niemieckojęzczny,
  • wykształcenie wyższe (min. licencjat),
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • duża dbałość o szczegóły.

Nasz Klient oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy i doświadczenia,
  • możliwość tworzenia od podstaw struktur działu Customer Service/Order Management,
  • atrakcyjne szkolenia i bogaty pakiet benefitów (min. opieka medyczna, karta lunchowa),
  •  pakiet relokacyjny.


wszystkie oferty 517
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry