Strona główna/Oferty Pracy/Customer Service Specialist with German

Customer Service Specialist with German

Numer referencyjny: CSSG/KR
lokalizacja
opolskie / Kędzierzyn-Koźle
kategoria
Customer Service Advisor

Obowiązki:

  • zapewnienie prawidłowej realizacji zadań oraz profesjonalnej obsługi klienta,
  • przygotowywanie oraz tworzenie ofert we współpracy z innymi działami,
  • rozwiązywanie problemów z zamówienianimi i transportem,
  • bliska współpraca z działem księgowym, sprzedażowym i innymi,
  • wsparcie w zakresie usprawniania procedur,
  • raportowanie na potrzeby przełożonego.

Wymagania:

  • dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziane doświadczenie w kontakcie z klientem,
  • preferowana znajomość systemu SAP,
  • dobra znajomość pakietu Ms Office,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.

Nasz Klient oferuje:

  • przejrzyste etapy procesu rekrutacyjnego (screening z nami - telefoniczny lub skype, kontakt ze strony Klienta, zatrudnienie w firmie docelowej na podstawie standardowej umowy o pracę),
  • szkolenia przygotowujące do podjęcia pracy na danym stanowisku,
  • pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o globalnym zasięgu,
  • realne możliwości rozwoju w strukturze firmy (awans poziomy - różne stopnie specjalizacji, awans pionowy - możliwość objęcia stanowiska menadżerskiego, leaderskiego i wyższych), 
  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia zawodowego,
  • atrakcyjne benefity (m.in. dofinansowanie do pakietu ubezpieczeń oraz karty Multisport, prywatna opieka medyczna).

Znajomość języków

  • angielski: B1 średniozaawansowany niższy
  • niemiecki: B2 średniozaawansowany wyższy


wszystkie oferty 355
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry