Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista do działu wsparcia technicznego z językiem (..)

Specjalista do działu wsparcia technicznego z językiem niemieckim

Numer referencyjny: TSG/KAT/KL
lokalizacja
śląskie / Katowice
kategoria
Księgowość, Specjalista IT

Obowiązki:

  • wsparcie klientów w rozwiązywaniu technicznych problemów związanych z produktami klienta w języku niemieckim  (telefonicznie, mailowo oraz przez chat),
  • zapisywanie interakcji z klientami w odpowiedniej bazie danych CRM,
  • współpraca z inżynierami przy testowaniu i udoskonalaniu produktów,
  • tworzenie dokumentacji technicznej oraz najlepszych rozwiązań i praktyk,
  • współpraca z działem technicznym i obsługą klienta,
  • pomoc w ciągłym doskonaleniu produktów klienta.

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne, lub doświadczenie w pracy na stanowisku technicznym,
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • podstawowe rozumienie pojęć elektronicznych,
  • mile widziana znajomość programu SAP oraz systemów operacyjnych,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft.

Nasz Klient oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet benefitów pozapłacowych (min. Opiekę medyczną, kartę multisport, opiekę prawnika, doradztwo w zakresie finansów)
  • prace w międzynarodowym środowisku,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Znajomość języków

  • angielski: B2 średniozaawansowany wyższy
  • niemiecki: B2 średniozaawansowany wyższy


wszystkie oferty 355
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry