Strona główna/Oferty Pracy/HR administrator with German

HR administrator with German

Numer referencyjny: HRG/ KAT / KL
lokalizacja
śląskie / Katowice
kategoria
HR twardy

Co będzie należało do Twoich zadań:

  •  przygotowanie dokumentów potrzebnych do zatrudnienia (skierowania, dokumenty do rady pracownicznej, do urzędów, umowy o pracę, oraz inne niezbędne dokumenty),
  • codzienne monitorowanie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników,
  • bieżący kontakt z managerami oraz rekruterami w celu uzgadniania planowanych zatrudnień,
  • wyjaśnienie spraw związanych z umowami pracownikom wewnętrznym.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość j. niemieckiego- poziom min. B2/ C1
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego- poziom B2,
  • znajomość niemieckiego prawa pracy,
  • przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość pakietu MsOffice: Excel, Word, Power Point,
  • doświadczenie w pracy z programem SAP będzie dodatkowym atutem.

Warunki zatrudnienia:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat (z możliwością umowy na czas nieokreślony po okresie próbnym),
  • praca w systemie hybrydowym lub zdalnym- w zależności od miejsca zamieszkania,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenia grupowego oraz nauki języków obcych,
  • program rotacji na stanowiskach- dla osób zainteresowanych,
  • jasna ścieżka rozwoju i kariery.


wszystkie oferty 714
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry