Strona główna/Oferty Pracy/Inżynier Jakości Klienta

Inżynier Jakości Klienta

Numer referencyjny: IJ/TY/MT
lokalizacja
śląskie / Tychy
kategoria
Inżynier Jakości Klienta

 

 

Obowiązki:

  • rozpatrywanie technicznych skarg klientów i zapewnianie osiągnięcia celów w zakresie jakości i czasu przetwarzania,
  • rozwiązywanie problemów z odpowiednimi osobami w organizacji, aby zidentyfikować przyczyny u źródła i wprowadzić skuteczne działania naprawcze,
  • nadzór i aktualizacja portalu Klienta,
  • przygotowywanie dokumentacji PPAP i nadzór nad dokumentacją jakościową,
  • przygotowywanie statystyk i raportów,
  • dobór odpowiednich narzędzi do definiowanych kontroli w procesie.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży automotive,
  • znajomość normy IATF 16949:20016 oraz ISO 9001:2015,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu b.dobrym,
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację,
  • znajomość narzędzi jakościowych (FMEA, Plan Kontroli, SPC, MSA), raportów 8D
  • znajomość pakietu MS Office,
  • gotowość do wyjazdów służbowych,
  • prawo jazdy kategorii B.

Nasz Klient oferuje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dofinansowanie do karty Multisport,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

Znajomość języków

  • angielski: B2 średniozaawansowany wyższy
  • niemiecki: B1 średniozaawansowany niższy


wszystkie oferty 327
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry