Strona główna/Oferty Pracy/Junior Specialist with French

Junior Specialist with French

Numer referencyjny: SDF / MAS
lokalizacja
śląskie / Katowice
kategoria
Customer Service Advisor, Specjalista ds. Wsparcia Technicznego/ Helpdesk/ Serwis

Obowiązki:

  • diagnozowanie, analizowanie problemów IT,
  • praca w obszarach: wsparcia technicznego, administracji systemów (Linux/Unix/Windows) i/lub administracji baz danych (Oracle, MS SQL),
  • kooperatywne rozwiązywanie problemów, eskalacja problemów do kolejnej linii wsparcia,
  • kontakt z innymi oddziałami firmy, 
  • uczestniczenie w tworzeniu i kreowaniu nowych rozwiązań IT.

Wymagania:

  • znajmość języków obcych: francuski i angielski na poziomie min. B1,
  • rozwinięte zdolności analityczne i komunikacyjne,
  • doświadczenie we wsparciu technicznym,
  • mile widziana znajomość administracji systemów i/lub baz danych,
  • IT know-how.

Nasz Klient Oferuje:

  • uczestniczenie w nowym, ciekawym projekcie IT w stabilnej, międzynarodowej firmie.
  • ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna,
  • pracę większościowo zdalną, 
  • niezbędne narzędzia do pracy,
  • możliwość ciągłego rozwoju, szkolenia oraz pełne wdrożenie, 
  • pracę w profesjonalnym środowisku pracy i świetną atmosferę.

Znajomość języków

  • angielski: B1 średniozaawansowany niższy
  • francuski: B1 średniozaawansowany niższy


wszystkie oferty 452
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry