Strona główna/Oferty Pracy/Koordynator CRM

Koordynator CRM

Numer referencyjny: CRM/AL
lokalizacja
małopolskie
kategoria
Inne CRM, Specjalista IT

Obowiązki:

  • zarządzanie systemem CRM (zaawansowana administracja i konfiguracja, aktualizacje systemu, naprawa błędów)
  • utrzymywanie danych w systemie (badanie aktualności i jednoznaczności danych, współpraca ze stroną biznesową w tym zakresie)
  • realizacja zgłoszeń użytkowników przekazywanych przez HelpDesk (II linia)
  • współpraca w realizacji wniosków zgłaszanych przez poszczególne Działy,
  • współpraca z administratorami sieci LAN/WAN, systemów serwerowych,
  • zgłaszanie wniosków usprawniających pracę systemu.

Wymagania:

  • znajomość Windows Server na poziomie administratora,
  • znajomość baz danych SQL oraz Active Directory,
  • doświadczenie w zarządzaniu systemami CRM,
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych (RODO),
  • znajomość pracy w trybie projektowym, umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość i umiejętność pracy w systemie JIRA ServiceDesk.


wszystkie oferty 833
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry