Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. Kadr i Płac

Specjalista ds. Kadr i Płac

Numer referencyjny: SKP/PG/AC
lokalizacja
pomorskie / Pruszcz Gdański
kategoria
Specjalista ds. kadr i płac

 

 

Obowiązki:

  • realizacja procesów kadrowych, przygotowywanie dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Pracy oraz archiwizacja dokumentów,
  • nadzór nad Regulaminem Pracy i wynagradzania, odpowiedzialność za ich zgodność z polityką personalną organizacji oraz zgodnie z Prawem Pracy,
  • rozwój procesów HR i polityki personalnej poprzez wdrożenie standardów dotyczących, m.in. procesów rekrutacji, onboardingu, rozwoju i oceny kompetencji pracowników;
  • wspieranie kadry kierowniczej w budowaniu i zarządzaniu zespołem poprzez wykorzystanie procesów i narzędzi HR,
  • koordynowanie procesu komunikacji wewnętrznej oraz rozwijanie i utrzymanie relacji pracowniczych,
  • wspieranie procesu przeprowadzania i komunikacji zmian.
  • kompleksowa obsługa pracowników w zakresie kadr i płac,
  • obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę,
  • prowadzenie akt osobowych,
  • przygotowywanie danych płacowych i sporządzanie list płac,
  • prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, sprawozdań GUS i PFRON,
  • naliczanie wynagrodzeń i ich pochodnych,
  • obsługa programu kadrowo - płacowego,
  • przygotowywanie wewnętrznych analiz i raportów z zakresu płac, kadr oraz kosztów pracy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku kadrowo-płacowym / HR,
  • znajomości programów kadrowo - płacowych,
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych,
  • praktyczna umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS, US, PFRON i rozliczania czasu pracy,
  • praktyczna znajomość procesów i narzędzi związanych z rekrutacją, szkoleniem i rozwojem pracowników,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie samodzielnego prowadzenia projektów HR,
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych: nastawienie na współpracę, realizację celów, wykazywanie własnej inicjatywy, proaktywna postawa, otwartość.

Nasz Klient oferuje:

  • międzynarodowe środowisko pracy,
  • rozwój zawodowy, szkolenia wewnętrzne,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,

Znajomość języków

  • angielski: B2 średniozaawansowany wyższy


wszystkie oferty 327
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry