Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Numer referencyjny: SON/KB
lokalizacja
pomorskie / Gdańsk
kategoria
Export, Specjalista ds. Eksportu, Inżynier Sprzedaży / Doradca Techniczno-Handlowy, B2B, Kierownik Regionu, B2B, Obsługa Klienta, Przedstawiciel Handlowy / KAM, B2B, Specjalista ds. sprzedaży (audyty/ certyfikacja)

O pracodawcy:

Jest to Polska frima, która jest liderem z branży opakowań z tektury litej i kaszerowanych z kilkudziesięlotenim doświadczeniem rynkowym. Dostarcza kompleksowe rozwiązania dla podmiotów z Polski i Europy dla wszystkich sektorów rynku premium.

 

Obowiązki:

  • Bieżąca obsługa kontraktów z kontrahentami niemieckojęzycznymi i polskimi,
  • udzielanie klientom informacji o złożonych zamówieniach i produktach,
  • koordynacja procesów realizacji zleceń,
  • współpraca z działem wdrożeń, planowania i produkcji. 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
  • mile widziana znajomość języka anielskiego,
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • sprawna obsługa MS Office,
  • inicjatywa oraz samodzielność w rozwiązywaniu problemów. 

Nasz Klient oferuje:

  • Umowa o pracę,
  • niezbędne narzędzia do pracy,
  • program wdrożeniowy do organizacji,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • ubezpieczenie dziecka na preferencyjnych warunkach,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
  • dofinansowanie do karty sportowej,
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • systemy płatnych poleceń pracowniczych,
  • przyjazna atmosfera i zgrany zespół profesjonalistów,
  • aromatyczna kawa.


wszystkie oferty 517
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry