Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Numer referencyjny: SWF/KATO/MAS
lokalizacja
śląskie / Katowice
kategoria
Absolwent / Student, Asystent/ Sekretarz, Back office, Recepcjonista, Specjalista ds. Administracji, Wprowadzanie / Przetwarzanie danych, Call Center, Obsługa Klienta, Specjalista ds. sprzedaży (audyty/ certyfikacja), Visual Merchandiser, Doradca Techniczny, Inne

Obowiązki:

  • obsługa klienta poprzez telefon lub chat/email, 
  • identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie rozwiązań,
  • wprowadzanie danych oraz zarządzanie bazą informacji w systemie,
  • raportowanie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
  • współpraca z innymi działami.

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • znajomość języka francuskiego na poziomie minimum B2,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office,
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
  • doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym będzie dodatkowym atutem.

Nasz Klient oferuje:

  • pracę w globalnej organizacji
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pełne szkolenie przygotowujące do podjęcia pracy na danym stanowisku,
  • możliwość dalszego rozwoju – atrakcyjny system szkoleń,
  • jasną ścieżkę kariery,
  • prywatną opiekę medyczną.


wszystkie oferty 584
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry