Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. niemieckim

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. niemieckim

Numer referencyjny: TSSG/AK
lokalizacja
śląskie / Katowice
kategoria
Obsługa Klienta

O pracodawcy:

 

Obowiązki:

  • diagnoza i rozwiązywanie problemów technicznych (telefonicznie, mailowo oraz przez chat),
  • udzielanie wsparcia Klientowi oraz identyfikacja jego potrzeb,
  • klasyfikacja zgłoszeń oraz zapisywanie interakcji z Klientami w odpowiedniej bazie danych CRM,
  • współpraca z inżynierami przy testowaniu i udoskonalaniu produktów,
  • tworzenie dokumentacji technicznej oraz najlepszych rozwiązań i praktyk,
  • współpraca z działem technicznym i obsługą klienta,
  • pomoc w ciągłym doskonaleniu produktów klienta.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w dziale obsługi Klienta bądź przy wsparciu Klienta w zakresie rozwiazywania technicznych problemów związanych z oferowanymi urządzeniami, 
  • biegła znajomość języka niemieckiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • komunikatywność, podejście proklienckie oraz nastawienie na pomoc w rozwiazywaniu problemów,
  • mile widziane wiedza lub doświadczenie  z zakresu:  SQL 2005, SQ L 2008 lub SQL 2012 oraz Technologii LAN/WAN
  • znajomość systemów operacyjnych (Windows 7, 8, 10; Server 2008, 2012) będzie dodatkowym atutem.

Nasz Klient oferuje:

  • pełne wsparcie w zakresie rozwoju zawodowego,
  • otwarta ścieżka rozwoju w ramach struktur firmy,
  • możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz szeroki  pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. karta Multisport , opieka medyczna, możliwość skorzystania z porad doradcy finansowego, psychologa lub prawnika itp.)

Znajomość języków

  • angielski: C1 zaawansowany
  • niemiecki: C1 zaawansowany


wszystkie oferty 327
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry