Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. relacji z Klientem niemieckojęzycznym

Specjalista ds. relacji z Klientem niemieckojęzycznym

Numer referencyjny: SWKN/MC
lokalizacja
lubelskie / Lublin
kategoria
Customer Service Advisor, Obsługa Klienta

Obowiązki:

  • telefoniczna obsługa Klienta niemieckojęzycznego,
  • wsparcie Klientów w technicznych zagadnieniach dotyczących produktów i usług,
  • sprzedaż nowych usług obecnym Klientom firmy,
  • wprowadzanie danych do systemu.

 

Wymagania:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2,
  • umiejętności nawiązywania kontaktu,
  • zdolności interpersonalne,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta.

Nasz Klient oferuje:

  • pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (konieczność przyjazdu w celu podpisania umowy oraz odbioru sprzętu, a także konieczność przyjazdu do firmy raz na 3 miesiące),
  • wynagrodzenie podstawowe, prowizje ze sprzedaży indywidualnej oraz bonusy zespołowe,
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w ramach całego etatu),
  • dla studentów możliwość podjęcia pracy na niepełny etat (należy uczestniczyć w szkoleniu wstępnym trwającym 8h/dziennie, później praca na niepełny etat),
  • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku,
  • pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport),
  • konkursy z nagrodami dla pracowników firmy,
  • pakiet relokacyjny dla osób spoza Lublina (dla osób chcących pracować z biura),
  • możliwość rozwoju w ramach struktury firmy.

Znajomość języków

  • niemiecki: B2 średniozaawansowany wyższy


wszystkie oferty 430
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry