Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. sprzedaży z j. czeskim

Specjalista ds. sprzedaży z j. czeskim

Numer referencyjny: SSA / KRK / WZÓR
lokalizacja
małopolskie / Kraków
kategoria
Specjalista ds. Marketingu, Call Center, Obsługa Klienta

Co należałoby do Twoich obowiązków?

  • kontakt z klientami istniejącymi w portfolio firmy w celu zbadania ich potrzeb i zaoferowania wsparcia w optymalizacji kampanii z wykorzystaniem internetowych reklam płatnych,
  • usprawnianie kampanii z wykorzystaniem reklam płatnych dla przypisanych klientów - zwiększenie  efektywności reklam, wskaźników kliknięć na wyświetlenia, sprecyzowanie grupy docelowej odbiorców, 
  • rozwiązywanie problemów i kontakt z klientami w celu zapewnienia najlepiej sprzedających się rozwiązań dla ich kampanii reklamowych,
  • wsparcie klienta w zrozumieniu i zapoznaniu się z proponowanymi technologiami - wyjaśnienie mechanizmów działania, zaprezentowanie przykładów, przedstawienie konkretnych wyników liczbowych,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych, za które przyznawane są dodatkowe premie pieniężne (kwartalne), z wykorzystaniem technik przedstawionych w trakcie wdrożenia dotyczących: badania potrzeb, zbijania obiekcji, posługiwania się językiem korzyści, stawiania jasnych celów spotkania,
  • budowanie pozytywnej długotrwałej relacji z klientem - w celu kreowania wizerunku marki firmy oraz własnej.

Co jest potrzebne do podjęcia tej pracy?

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2- ze względu na międzynarodowy charakter firmy wszystkie wdrożenia oraz etapy rekrutacji odbywają się w tym języku,
  • bardzo dobra znajomość języka czeskiego - min C1,
  • umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia- ok. 50 % czasu pracy to praca z danymi w celu przewidywania i  zrozumienia sposobu myślenia konsumentów, 
  • wysokie zdolności interpersonalne- drugie 50 % czasu pracy to praca z klientem, w której ważne są zdolności budowania relacji oraz umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne,
  • doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta- mile widziane, ale jeżeli nie boisz się kontaktu z ludźmi i jesteś osobą nastawioną na wyniki - aplikuj na pewno poradzisz sobie w tej roli!,
  • znajomość systemu CRM będzie dodatkowym atutem.

Benefity i warunki zatrudnienia:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o prace na pełen etat od poniedziałku do piątku,
  • atrakcyjna podstawa oraz nielimitowane premie sprzedażowe,
  • praca zdalna na czas pandemii- poza wdrożeniem, które obywa się stacjonarnie w biurze w Krakowie,
  • elastyczny czas pracy - możliwość pracy w godzinach między 7 a 19 z zachowaniem przepisów Prawa Pracy - maksymalnie 10 h dziennie, minimalnie 6, przy 40 h pracy w tygodniu,
  • prywatna opieka medyczna dla pracowników- w tym dentystyczna,
  • dofinansowanie do studiów, kursów, szkoleń w obszarze związanym z profilem stanowiska,
  • dofinansowanie do kursów językowych,
  • karta Multisport,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy na stanowiskach seniorskich, leaderskich, eksperckich, supervisorskich.

 



wszystkie oferty 833
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry