Strona główna/Oferty Pracy/Customer Service Specialist with English

Customer Service Specialist with English

Numer referencyjny: CSS/KR/OL
lokalizacja
małopolskie / Kraków
kategoria
Obsługa Klienta, Customer Service Advisor

Za co będziesz odpowiedzialny?

  • odpowiedzialność za pełen proces zarządzania produktem (end2end) od przygotowania i tworzenia ofert, aż do wystawiania faktur i kontroli należności,
  • udzielanie informacji dotyczących zamówień, płatności i oferty produktowej,
  • utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi i dostawcami,
  • współpraca z działem produkcji, logistyki, sprzedaży oraz finansów,
  • sporządzanie raportów.

 

Jakie są kluczowe kompetencje?

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • doświadczenie w obszarze customer service, logistyce, order management lub sprzedaży,
  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dbałość o szczegóły i proaktywne podejście do codziennych wyzwań,
  • wykształcenie wyższe (min. licencjat).

Co możesz zyskać?

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • duże możliwości rozwoju w oparciu o zaplanowaną ścieżkę kariery,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • pracę w międzynarodowym środowisku, co pozwoli na rozwój Twoich kompetencji językowych,
  • profesjonalne wsparcie w okresie wdrożenia,
  • szeroką gamę benefitów,
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych.


wszystkie oferty 902
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry