Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. Kadr i Płac (HR Specialist)

Specjalista ds. Kadr i Płac (HR Specialist)

Numer referencyjny: SHR/SL
lokalizacja
podkarpackie / Jasionka
kategoria
Specjalista ds. kadr i płac

Obowiązki:

  • Koordynacja i rozliczanie czasu pracy pracowników zatrudnionych w różnych systemach czasu pracy (podstawowy, zadaniowy, równoważny),
  • Układanie harmonogramów czasu pracy, współpraca z kierownikami w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy,
  • Udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, czasu pracy,
  • Prowadzenie szkoleń z obsługi systemu do zarządzania czasem pracy dla kierowników i pracowników,
  • Koordynacja procesu naliczania wynagrodzeń – przygotowywanie zestawień, naliczanie premii, kontrola dokumentacji płacowej, akceptacja list płac,
  • Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno – prawnych,
  • Obsługa benefitów pracowniczych (m.in. dodatkowa opieka medyczna, karty sportowe),
  • Koordynacja działań związanych z PPK (zgłaszanie/ aktualizacja uczestników, rozliczanie wpłat),
  • Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych, obsługa raportów GUS,
  • Współpraca z innymi osobami w dziale HR w zakresie związanym z przygotowywaniem dokumentów kadrowych pracowników,
  • Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w tym przygotowywanie umów o pracę, aneksów, porozumień, wypowiedzeń,
  • Czynny udział w kontrolach PIP, ZUS, audytach wewnętrznych,
  • Tworzenie regulaminów, instrukcji, procedur, formularzy
  • Współpraca z działem finansów/ controllingu w zakresu spraw kadrowo – płacowych, przygotowywanie księgowań, rezerw, rozliczanie faktur.

Wymagania:

  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w zakładzie produkcyjnym liczącym powyżej 500 osób),
  • Wykształcenie wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu czasu pracy (tworzenie harmonogramów czasu pracy, rozliczanie absencji, rozliczanie nadgodzin),
  • Bardzo dobra znajomość oraz umiejętność interpretacji przepisów prawa pracy, przepisów ZUS,
  • Umiejętność pracy zgodnie z procedurami, instrukcjami,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
  • Znajomość systemu kadrowo – płacowego TETA Constellation, SAP, WorkDay,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Samodzielność, terminowość i skrupulatność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i ustalania priorytetów.

Nasz Klient oferuje:

  • Umowa o pracę na zastępstwo (minimum rok),
  • Zatrudnienie w organizacji międzynarodowej,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Bogaty pakiet socjalny, w tym: ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta Multisport.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego.
  • Kontakt z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi i organizacyjnymi.


wszystkie oferty 1073
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry