Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

Numer referencyjny: SO/KO/KG
lokalizacja
mazowieckie / Nowy Konik
kategoria
Obsługa Klienta

O pracodawcy:

 

Obowiązki:

 

  • bieżąca koordynacja procesu realizacji zleceń, ewentualnych zwrotów i reklamacji
  • udzielanie klientom informacji o złożonych zamówieniach i produktach
  • wystawianie dokumentacji związanej z zamówieniami i dostawami
  • przygotowywanie ofert kalkulacji

Wymagania:

 

  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w mowie i w piśmie - warunek konieczny
  • doświadczenie związane z kontaktem z klientem
  • znajomość obsługi MS Excel na poziomie dobrym
  • umiejętność kompleksowego prowadzenia zadań/projektów i dążenie do celu
  • umiejętność koordynowania zadań (również kilku w tym samym czasie)
  • asertywność

Nasz Klient oferuje:

 

  • umowę o pracę,
  • program wdrożenia do organizacji,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • system premiowy uzależniony od wyników pracy,
  • ubezpieczenia grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • ubezpieczenie dziecka na preferencyjnych warunkach,
  • przyjazną atmosferę i zgrany zespół profesjonalistów,
  • Benefity:dofinansowanie karty sportowej, prywatna opieka medyczna.


wszystkie oferty 1194
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry