Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim - praca (..)

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim - praca zdalna

Numer referencyjny: SDO/KTW/PB
lokalizacja
cała Polska / praca zdalna
kategoria
Absolwent / Student, Back office, Specjalista ds. Administracji, Wprowadzanie / Przetwarzanie danych, Obsługa Klienta, Logistyka, Customer Service Advisor

Z czym wiąże się ta rola?

 

  • Zapewnianie wsparcia Klientom poprzez terminowe i proaktywne rozwiązywanie problemów (opóźnienia, przesunięcia);
  • Bieżące informowanie Klientów o produktach oraz cenach;
  • Monitorowanie harmonogramu dostaw i udzielanie informacji na prośbę Klienta;
  • Ścisłą współpracę z działem logistyki, sprzedaży i finansów;
  • Obsługę zapytań dotyczących zamówień, płatności i specyfikacji produktu;
  • Utrzymywanie relacji z Klientami biznesowymi;
  • Administrację danymi w wewnętrznym systemie firmy.

Co będzie potrzebne na tym stanowisku?

 

  • Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim i języku niderlandzkim – min. B2;
  • Charakteryzujesz się wysokimi zdolnościami interpersonalnymi i komunikacyjnymi;
  • Jesteś zorientowany na Klienta;
  • Praca w dynamicznym środowisku i pod presją czasu nie jest Ci obca;
  • Nie masz problemu z samodzielnym podejmowaniem decyzji;

Co zyskasz?

 

  • Atrakcyjne konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Dodatkowe dni urlopowe;
  • Premie roczne;
  • Możliwość rozwoju - szkolenia podnoszące kompetencje;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych – ubezpieczenie oraz prywatna opieka medyczna, Multisport;
  • 100% praca zdalna nawet po okresie pandemii.

Kompetencje

  • Customer service
  • SAP
  • excel


wszystkie oferty 1085
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry