Specjalista ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim - praca zdalna
Numer referencyjny: SDO/KTW/PB- lokalizacja
- cała Polska / praca zdalna
- kategoria
- Absolwent / Student, Back office, Specjalista ds. Administracji, Wprowadzanie / Przetwarzanie danych, Obsługa Klienta, Logistyka, Customer Service Advisor
Z czym wiąże się ta rola?
- Zapewnianie wsparcia Klientom poprzez terminowe i proaktywne rozwiązywanie problemów (opóźnienia, przesunięcia);
- Bieżące informowanie Klientów o produktach oraz cenach;
- Monitorowanie harmonogramu dostaw i udzielanie informacji na prośbę Klienta;
- Ścisłą współpracę z działem logistyki, sprzedaży i finansów;
- Obsługę zapytań dotyczących zamówień, płatności i specyfikacji produktu;
- Utrzymywanie relacji z Klientami biznesowymi;
- Administrację danymi w wewnętrznym systemie firmy.
Co będzie potrzebne na tym stanowisku?
- Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim i języku niderlandzkim – min. B2;
- Charakteryzujesz się wysokimi zdolnościami interpersonalnymi i komunikacyjnymi;
- Jesteś zorientowany na Klienta;
- Praca w dynamicznym środowisku i pod presją czasu nie jest Ci obca;
- Nie masz problemu z samodzielnym podejmowaniem decyzji;
Co zyskasz?
- Atrakcyjne konkurencyjne wynagrodzenie;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Dodatkowe dni urlopowe;
- Premie roczne;
- Możliwość rozwoju - szkolenia podnoszące kompetencje;
- Pakiet benefitów pozapłacowych – ubezpieczenie oraz prywatna opieka medyczna, Multisport;
- 100% praca zdalna nawet po okresie pandemii.
Kompetencje
- Customer service
- SAP
- excel
wszystkie oferty 1085