Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Numer referencyjny: MKi
lokalizacja
pomorskie / Gdańsk
kategoria
Customer Service Advisor, Specjalista ds. Wsparcia Technicznego/ Helpdesk/ Serwis, Customer Service Manager

O pracodawcy:

 Nasz Klient to amerykańska Firma z sektora usług w obszarze obsługi klienta, logistyki, wsparcia technicznego. Firmę tworzą ludzie z własnym spojrzeniem na świat i chcący zmieniać go wspólnie – swoją wizje realizują dla największych klientów na świecie.


Jako przedstawiciel działu wsparcia technicznego klienta będziesz świadczyć usługi wsparcia technicznego dla klientów wewnętrznych/zewnętrznych, jak i dla swoich kolegów z pracy oraz wspierać klientów w nawigacji i korzystaniu z aplikacji, sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wykonywania działań związanych z prowadzeniem interesów z klientem.

Obowiązki:

  • Techniczne wsparcie klienta biznesowego za pośrednictwem kontaktu telefonicznego lub email w zakresie korzystania dedykowanej aplikacji oraz zainstalowanego oprogramowania, a także;
  • Rozpoznawanie, dostosowywanie i stosowanie metod rozwiązywania problemów;
  • Udzielanie informacji w obszarze danej usługi/produktu;
  • Raportowanie oraz wdrażanie usprawnień w zakresie obsługi Klienta.

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min B2/C1),
  • umiejętności interpersonalne,
  • dbałość o szczegóły,
  • podstawowe umiejętności techniczne,
  • „problem-solving”.

Nasz Klient oferuje:

  • 100% pracę zdalną
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Szeroki pakiet benefitów (platforma benefitowa, karta Multisport, ubezpieczenie).
  • Program Pomocy Pracownikom - wsparcie emocjonalne i wellness.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny.
  • Współfinansowane programy szkoleniowe oraz kursy językowe, bezpłatne platformy szkoleniowe.


wszystkie oferty 1073
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry