Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. wsparcia IT z językami obcymi

Specjalista ds. wsparcia IT z językami obcymi

Numer referencyjny: ITS/RMT/PL
lokalizacja
małopolskie / Kraków
kategoria
E-commerce

Obowiązki:

  • Świadczenie usługi wsparcia (poczta, sieć, telefon) dla użytkowników wewnętrznych w odniesieniu do problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
  • Rejestrowanie i bieżąca obsługa wniosków
  • Zapewnienie terminowej komunikacji
  • Współpraca z innymi działami i i interesariuszami
  • Zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego (min.B1) i jednego z języków: niemiecki/francuski na poziomie min.B2
  • Doświadczenie w roli Help Desk lub Service Desk Support będzie dodatkowym atutem
  • Podstawowe umiejętności w MS Windows + Office
  • Dobre umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność logicznego myślenia w celu analizowania i rozwiązywania złożonych problemów
  • Pasja do poznawania nowych koncepcji, technologii i procesów

Nasz Klient oferuje:

  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (m.in. prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • Możliwość zostania członkiem szybko rozwijającego się zespołu w innowacyjnej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Kursy języków obcych online
  • Elastyczny grafik pracy i możliwość pracy z domu (home office)


wszystkie oferty 1085
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry