Specjalista ds. wsparcia IT z językiem obcym
Numer referencyjny: ITS/KAT/MAS- lokalizacja
- śląskie / Katowice
- kategoria
- Specjalista ds. Wsparcia Technicznego/ Helpdesk/ Serwis
Obowiązki:
- świadczenie usługi wsparcia (poczta, sieć, telefon) w odniesieniu do problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem,
- rejestrowanie i bieżąca obsługa wniosków,
- dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i stabilność systemów,
- terminowa komunikacja z użytkownikami zgodnie ze standardami firmy,
- współpraca z innymi działami
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego (min.B2) i jednego z języków: niemiecki/hiszpański/francuski (min.B2),
- doświadczenie w roli helpdesk lub service desk support będzie dodatkowym atutem,
- podstawowe umiejętności w MS Windows + Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- umiejętność logicznego myślenia w celu analizowania i rozwiązywania złożonych problemów,
- pasja do poznawania nowych koncepcji, technologii i procesów
Nasz Klient oferuje:
- możliwość pracy zdalnej/hybrydowej/stacjonarnej w zależności od języka i projektu,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość dopasowania godzin pracy,
- atrakcyjne benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta multisport, dofinansowanie do nauki języków obcych),
- nowoczesne biura w atrakcyjnych lokalizacjach,
- możliwości rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy.
wszystkie oferty 1085