Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. wsparcia IT z językiem obcym

Specjalista ds. wsparcia IT z językiem obcym

Numer referencyjny: ITS/KRK/MAS
lokalizacja
małopolskie / Kraków
kategoria
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego/ Helpdesk/ Serwis

Obowiązki:

  • świadczenie usługi wsparcia (poczta, sieć, telefon) w odniesieniu do problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem,
  • rejestrowanie i bieżąca obsługa wniosków,
  • dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i stabilność systemów,
  • terminowa komunikacja z użytkownikami zgodnie ze standardami firmy,
  • współpraca z innymi działami

Wymagania:

  • dobra znajomość języka angielskiego (min.B2) i jednego z języków: niemiecki/hiszpański/francuski (min.B2),
  • doświadczenie w roli helpdesk lub service desk support będzie dodatkowym atutem,
  • podstawowe umiejętności w MS Windows + Office,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność logicznego myślenia w celu analizowania i rozwiązywania złożonych problemów,
  • pasja do poznawania nowych koncepcji, technologii i procesów

Nasz Klient oferuje:

  • możliwość pracy zdalnej/hybrydowej/stacjonarnej w zależności od języka i projektu,  
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość dopasowania godzin pracy,
  • atrakcyjne benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta multisport, dofinansowanie do nauki języków obcych),
  • nowoczesne biura w atrakcyjnych lokalizacjach,
  • możliwości rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy.


wszystkie oferty 1085
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry