Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

Numer referencyjny: SIA/KAT/MP
lokalizacja
śląskie / Katowice
kategoria
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego/ Helpdesk/ Serwis

Obowiązki:

  • obsługa klienta wewnętrznego przez telefon/platformę zgłoszeniową w zakresie problemów związanych z IT,
  • wprowadzanie zgłoszeń klientów do systemu, 
  • rozwiązywanie problemów wg odpowiednich procedur,
  • identyfikowanie dalszych możliwości rozwoju i usprawnień,
  • instalowanie wymaganych programów

Wymagania:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min.C1 oraz angielskiego na poziomie min.B2,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, 
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z IT i komputerami,
  • znajomość narzędzi MS Office,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta - najlepiej w branży IT

Nasz Klient oferuje:

  • możliwość pracy zdalnej,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • program rotacji na stanowiskach,
  • dofinansowania do nauki języków obcych
  • Kursy języków obcych online 


wszystkie oferty 1074
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry