Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. zamówień z j. hiszpańskim

Specjalista ds. zamówień z j. hiszpańskim

Numer referencyjny: SDZ/SO/DS
lokalizacja
śląskie / Sosnowiec
kategoria
Obsługa Klienta, Customer Service Advisor

Obowiązki:

 

  • wspieranie przydzielonej grupy kluczowych hiszpańskich klientów,
  • przyjmowanie i obsługa zamówień oraz monitorowanie ich statusu w systemie,
  • kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów,
  • rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie (produkcja, sprzedaż, marketing, dział cen),
  • analizowanie i realizowanie wymagań klienta.

Wymagania:

 

  • biegła znajomość języka hiszpańskiego (min. B2),
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B1),
  • wykształcenie wyższe,
  • dokładność i skrupulatność w wykonywanych czynnościach,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • mocne ukierunkowanie na pracę w zespole.

Nasz Klient oferuje:

 

  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • elastyczny system czasu pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7 a 10),
  • przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu,
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym,
  • szeroką gamę benefitów pozapłacowych (Multisport, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna),
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • regularne szkolenia kompetencyjne,
  • codzienne wsparcie ze strony doświadczonej kadry kierowniczej.


wszystkie oferty 902
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry