Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. zarządzania zamówieniami z j.niemieckim

Specjalista ds. zarządzania zamówieniami z j.niemieckim

Numer referencyjny: OM/BB/AS
lokalizacja
śląskie / Bielsko-Biała
kategoria
Obsługa Klienta, Customer Service Advisor

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • odpowiedzialność za pełen proces zarządzania produktem (end2end), od przygotowania i tworzenia ofert, aż do wystawiania faktur i kontroli należności,
  • koordynacja transportu i zamówienia od dostawcy do klienta,
  • obsługa zapytań dotyczących zamówień, płatności i specyfikacji produktu,
  • ścisła współpraca z działem produkcji, logistyki, sprzedaży i finansów,
  • utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi i dostawcami.

Jakie powinieneś posiadać kompetencje?

  • znajomość j. niemieckiego na poziomie min. B2,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1,
  • znajomość MS Office,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
  • znajmość SAP - mile widziana.

Dlaczego warto aplikować? Otrzymasz m.in.:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w systemie w hybrydowym po okresie wdrożenia,
  • profesjonalne wsparcie na etapie wdrożeniowym,
  • możliwość rozwoju wewnętrznego w strukturach firmy w oparciu o rozbudowaną ścieżkę kariery,
  • pracę w międzynarodowym środowisku, dzięki której rozwiniesz swoje zdolności językowe,
  • wachlarz benefitów (m.in. karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)


wszystkie oferty 902
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry