Team Manager

Numer referencyjny: TM/WAW/AS
lokalizacja
mazowieckie / Warszawa
kategoria
Team Leader- Customer Service, Team Leader, Kierownik E-marketingu, Kierownik Marketingu / Marketing Manager, Kierownik Działu Obsługi Klienta

Obowiązki:

  • zarządzanie działaniami i wydajnością międzynarodowego zespołu (coaching, mentoring, przydzielanie zadań, dbanie o targety),
  • rozwój zespołu z filozofią ciągłego doskonalenia,
  • współpraca z liderami sprzedaży w celu zrozumienia potrzeb biznesowych,
  • dbanie o realizację KPI,
  • raportowanie wyników (tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych) i przygotowywanie prezentacji,
  • wsparcie w tworzeniu bazy danych w celu przechowywania informacji o wynikach badań, wzorców projektowych i materiałów szkoleniowych.

Wymagania:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem Team Leader'ów / koordynatorów - warunek konieczny,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • doświadczenie w międzynarodowym środowisku, najlepiej ssc/bpo,
  • doskonałe umiejętności prezentacji i komunikacji,
  • wielozadaniowość, umiejętność zarządzania własnym czasem pracy, orientacja na cel, strategiczne myślenie,
  • chęć zdobywania nowej wiedzy i poszerzania kompetencji (analiza złożonych danych, pomiary trendów).

Nasz Klient oferuje:

  • ciekawą pracę i wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji,
  • możliwość wpływania na rozwój firmy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź B2B,
  • opiekę medyczną,
  • kartę Multisport,
  • bardzo intensywne szkolenia i indywidualnie konstruowane programy rozwojowe (produktowe, sprzedażowe, menedżerskie i coachingowe).


wszystkie oferty 1188
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry