Strona główna/Oferty Pracy/Wsparcie IT z językiem niemieckim (relokacja do Niemiec)

Wsparcie IT z językiem niemieckim (relokacja do Niemiec)

Numer referencyjny: WS / GR
lokalizacja
Niemcy
kategoria
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego / Helpdesk / Serwis

Obowiązki:

  • Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Przeprowadzanie instalacji i konfiguracji sprzętu/oprogramowania
  • Pomoc we wdrażaniu, migracji i przenoszeniu miejsca pracy
  • Przeprowadzanie analizy błędów
  • Prowadzenie dokumentacji z rozwiąznanych problemów w systemie zgłoszeń.

Wymagania:

  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów pod kątem sprzętu i oprogramowania
  • Znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie min. B2
  • Znajomość systemów Tickets, Office 365, Active Directory, Outlook i SCCM
  • Posiadanie technicznej wiedzy w zakresie obsługi sieci i serwerów
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w jednej z lokalizacji (Waiblingen lub Heidelberg lub Berlin lub Lörrach)
  • Silne umiejętności komunikacyjne
  • Biegłość w przygotowywaniu dokumetnacji technicznej
  • Prawo jazdy będzie dodatkowym atutem.

Nasz Klient oferuje:

  • Roczny kontrakt z opcją na czas nieokreślony
  • 27 dni urlopu
  • Wewnętrzne możliwości rozwoju
  • Wsparcie relokacyjne
  • Młode i międzynarodowe środowisko pracy.


wszystkie oferty 819
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry