HR Specialist
Numer referencyjny: SDH/TG/MO- lokalizacja
- śląskie / Gliwice
- kategoria
- HR miękki, Specjalista ds. personalnych
O pracodawcy:
Naszym Klientem jest polska firma technologiczna o międzynarodowym zasięgu.
Obowiązki:
- samodzielne prowadzenie równolegle kilku procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne (marketing, controlling, software, R&D, sprzedaż, obsługa klienta, produkcja itd.) i menedżerskie,
- organizacja, prowadzenie i bieżące monitorowanie procesów wdrożenia pracowników (kto, kiedy, na jakim jest etapie, czy ma aktualną kartę rozwojową itd.),
- wsparcie w organizowaniu, przygotowywaniu i/lub prowadzeniu szkoleń z obszaru komunikacji i umiejętności miękkich dla pracowników i menedżerów,
- bieżąca współpraca z Zarządem i kadrą kierowniczą w zakresie realizacji polityki personalnej,
- wsparcie w tworzeniu polityk i zasad z obszaru HR oraz aktywny udział we wdrażaniu ich w życie,
- kontrolowanie i monitorowanie przebiegu poszczególnych procesów HR w odniesieniu do ustalonego standardu, przekazywanie informacji zwrotnej o ich statusie,
- bieżąca współpraca z działem kadr w celu zapewniania efektywnego przepływu informacji oraz dokumentów pracowniczych, dbanie o zgodność działań z prawem pracy,
- przygotowanie prezentacji, raportów, analiz KPI, ankiet i innych formularzy,
- zbieranie i analiza ofert od kontrahentów oraz dbanie o właściwy obieg umów z kontrahentami,
- organizowanie wydarzeń integracyjnych i akcji CSR.
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze HR (współpraca z kadrą menedżerską/ Zarządem, rekrutacje - doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu wywiadów ustrukturyzowanych, umiejętność przeszkolenia, współpracy i przeprowadzenia przez kolejne kroki rekrutacyjne menedżerów biorących udział w procesie, wdrożenie, prowadzenie warsztatów/ szkoleń/ projektowanie badań/ankiet etc.),
- biegłość w organizacji pracy własnej i zarządzaniu czasem pracy, w tym m.in. umiejętność analizy danych i wyznaczania priorytetów na poziomie pozwalającym na modelowanie lub szkolenie innych w tym obszarze,
- doświadczenie w asertywnej komunikacji z pracownikami na różnych szczeblach organizacji,
- otwartość na zmiany, chęć do podejmowania inicjatyw z szacunkiem do wcześniej wypracowanych rozwiązań, proaktywne podejście do pracy i wprowadzania usprawnień,
- wysoko rozwinięte kompetencje społeczne i komunikacyjne, uwzględniające m.in. udzielanie i przyjmowanie bieżącej informacji zwrotnej,
- otwartość i empatia w reagowaniu na bieżące problemy i konflikty pojawiające się w organizacji oraz etyczna postawa (poufność, sprawiedliwość, odpowiedzialność),
- analityczne podejście, umiejętność wyciągania wniosków i przekuwania ich na cele do realizacji,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z oddziałami zagranicznymi (przynajmniej poziom B2),
- bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
Nasz Klient oferuje:
- realny wpływ na kształtowanie obszaru HR w firmie,
- współpracę z zaangażowanym i lubiącym dzielić się wiedzą zespołem HR,
- wysoki poziom autonomii oraz otwartość na Twoje zdanie i pomysły,
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (3 dni / 2 dni),
- pakiet benefitów (m.in.: dzień wolny na urodziny, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Luxmed, dofinansowanie do Medicover Sport, możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie, platformę do nauki języka angielskiego).
wszystkie oferty 901