HR Specialist

Numer referencyjny: SDH/TG/MO
lokalizacja
śląskie / Gliwice
kategoria
HR miękki, Specjalista ds. personalnych

O pracodawcy:

Naszym Klientem jest polska firma technologiczna o międzynarodowym zasięgu.

Obowiązki:

  • samodzielne prowadzenie równolegle kilku procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne (marketing, controlling, software, R&D, sprzedaż, obsługa klienta, produkcja itd.) i menedżerskie,
  • organizacja, prowadzenie i bieżące monitorowanie procesów wdrożenia pracowników (kto, kiedy, na jakim jest etapie, czy ma aktualną kartę rozwojową itd.),
  • wsparcie w organizowaniu, przygotowywaniu i/lub prowadzeniu szkoleń z obszaru komunikacji i umiejętności miękkich dla pracowników i menedżerów,
  • bieżąca współpraca z Zarządem i kadrą kierowniczą w zakresie realizacji polityki personalnej,
  • wsparcie w tworzeniu polityk i zasad z obszaru HR oraz aktywny udział we wdrażaniu ich w życie,
  • kontrolowanie i monitorowanie przebiegu poszczególnych procesów HR w odniesieniu do ustalonego standardu, przekazywanie informacji zwrotnej o ich statusie,
  • bieżąca współpraca z działem kadr w celu zapewniania efektywnego przepływu informacji oraz dokumentów pracowniczych, dbanie o zgodność działań z prawem pracy,
  • przygotowanie prezentacji, raportów, analiz KPI, ankiet i innych formularzy,
  • zbieranie i analiza ofert od kontrahentów oraz dbanie o właściwy obieg umów z kontrahentami,
  • organizowanie wydarzeń integracyjnych i akcji CSR.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze HR (współpraca z kadrą menedżerską/ Zarządem, rekrutacje - doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu wywiadów ustrukturyzowanych, umiejętność przeszkolenia, współpracy i przeprowadzenia przez kolejne kroki rekrutacyjne menedżerów biorących udział w procesie, wdrożenie, prowadzenie warsztatów/ szkoleń/ projektowanie badań/ankiet etc.),
  • biegłość w organizacji pracy własnej i zarządzaniu czasem pracy, w tym m.in. umiejętność analizy danych i wyznaczania priorytetów na poziomie pozwalającym na modelowanie lub szkolenie innych w tym obszarze,
  • doświadczenie w asertywnej komunikacji z pracownikami na różnych szczeblach organizacji,
  • otwartość na zmiany, chęć do podejmowania inicjatyw z szacunkiem do wcześniej wypracowanych rozwiązań, proaktywne podejście do pracy i wprowadzania usprawnień,
  • wysoko rozwinięte kompetencje społeczne i komunikacyjne, uwzględniające m.in. udzielanie i przyjmowanie bieżącej informacji  zwrotnej,
  • otwartość i empatia w reagowaniu na bieżące problemy i konflikty pojawiające się w organizacji oraz etyczna postawa (poufność, sprawiedliwość, odpowiedzialność),
  • analityczne podejście, umiejętność wyciągania wniosków i przekuwania ich na cele do realizacji,
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z oddziałami zagranicznymi (przynajmniej poziom B2),
  • bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B.

Nasz Klient oferuje:

  • realny wpływ na kształtowanie obszaru HR w firmie,
  • współpracę z zaangażowanym i lubiącym dzielić się wiedzą zespołem HR,
  • wysoki poziom autonomii oraz otwartość na Twoje zdanie i pomysły,
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (3 dni / 2 dni),
  • pakiet benefitów (m.in.: dzień wolny na urodziny, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Luxmed, dofinansowanie do Medicover Sport, możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie, platformę do nauki języka angielskiego).


wszystkie oferty 901
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry