Strona główna/Oferty Pracy/Business Development Manager

Business Development Manager

Numer referencyjny: BDM/RT
lokalizacja
śląskie
kategoria
Przedstawiciel Handlowy / KAM, DIY

O pracodawcy:

Naszym klientem jest czołowy producent mebli budujący swoją siatkę odbiorców zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. W ramach poszerzenia działań sprzedażowych i rozwoju rynku poszukujemy Business Development Managera. 

Obowiązki:

  • rozwój asortymentu oraz portfolio klientów w wyznaczonej kategorii produktowej,
  • podejmowanie działań biznesowych,
  • pozyskiwanie nowych klientów B2B,
  • nadzór nad produktami w segmencie w całym cyklu życia wyrobów,
  • planowanie oraz realizacja marży w projektach, poprzez inicjowanie działań optymalizacyjnych oraz kreowanie strategii cenowej,
  • gromadzenie informacji nt. potrzeb rynku i generowanie na ich podstawie pomysłów na nowe wyroby,
  • nadzór nad wycenami wyrobów, analiza ekonomiczna projektów,
  • wprowadzanie nowych oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących wyrobów, współpraca z projektantami,
  • nadzór nad prowadzonymi projektami - powoływanie zespołów projektowych w wyżej wymienionym zakresie,
  • zarządzanie zespołem osób biorących udział w projekcie,
  • ocena projektów zleconych przez klienta w ścisłej współpracy z działem wdrożeń oraz zespołem projektowym,
  • nadzór nad budżetowaniem oraz raportowanie postępów nowych projektów,
  • udział przy uruchomieniu produkcji nowo wdrażanego wyrobu z uwzględnieniem założeń projektowych - jakości produktu końcowego, kosztów jego wytworzenia, zgodności z przyjętymi normami technologicznymi oraz budżetem projektu,
  • prowadzenie prezentacji i szkoleń na temat prowadzonych projektów. 

Wymagania:

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem projektowym,
  • umiejętności tworzenia i nadzorowania harmonogramów wdrożenia nowego produktu,
  • komunikatywności, samodzielności, odpowiedzialności, zdolności analitycznych,
  • znajomości struktury kosztów w firmie produkcyjnej,
  • kreatywności, otwartości na zmiany, rzetelności i umiejętności zarządzania projektami,
  • umiejętności pracy w dynamicznym, zmiennym środowisku.

Nasz Klient oferuje:

  • umowa B2B,
  • samochód służbowy również do dyspozycji prywatnej,
  • niezbędne narzędzia do pracy,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji, 
  • pracę w trybie hybrydowym (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie),
  • mieszkanie służbowe do dyspozycji podczas dni w biurze. 


wszystkie oferty 1069
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry