Content Manager
Numer referencyjny: CM/KM- lokalizacja
- śląskie / Zabrze
- kategoria
- E-commerce, Specjalista ds. Marketingu
O pracodawcy:
Naszym Klientem jest polska firma technologiczna o międzynarodowym zasięgu.
Obowiązki:
- budowanie i realizacja strategii content marketingowej wspierającej świadomość marki na rynkach międzynarodowych,
- nadzorowanie tworzenia treści kierowanych do klientów B2B z segmentu e-commerce i profesjonalnych studiów fotograficznych,
- planowanie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych,
- obsługa i administrowanie systemem zarządzania treścią (CMS),
- przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż: artykuły, posty, case studies, webinary, treści video i edukacyjne, newslettery, kampanie email marketingowe,
- aktywna współpraca z zespołem sprzedaży, product managerami oraz specjalistami ds. SEO i Marketing Automation,
- udział w organizacji wydarzeń branżowych i targów e-commerce (content, promocja, komunikacja przed i po wydarzeniach),
- przedstawianie innowacyjnych rozwiązań produktowych w atrakcyjny i zrozumiały sposób,
- monitorowanie efektywności działań contentowych, optymalizacja w oparciu o dane,
- samodzielne planowanie, konfiguracja i zarządzanie kampaniami reklamowymi na platformach Meta Ads (Facebook, Instagram) i LinkedIn Ads.
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w marketingu B2B, preferencyjnie w branży e-commerce lub technologicznej lub np. udokumentowane doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu treścią cyfrową, najlepiej w branży technologicznej,
- praktyczna znajomość marketingu globalnego, content marketingu, SEO i umiejętność jej zastosowania w tworzeniu treści,
- doświadczenie w tworzeniu strategii i treści wspierających rozwój świadomości marki,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna praca w języku angielskim),
- wysoka samodzielność, inicjatywa i umiejętność planowania pracy własnej, oraz proaktywne podejście do realizowanych zadań i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- kreatywność, otwartość na nowe pomysły i pasja do komunikacji wizualnej,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i optymalizacji kampanii na platformach Meta Ads i LinkedIn Ads,
- zainteresowanie fotografią i nowoczesnymi formami prezentacji wizualnej produktów będzie dużym atutem.
wszystkie oferty 806