Strona główna/Oferty Pracy/Content Manager

Content Manager

Numer referencyjny: CM/KM
lokalizacja
śląskie / Zabrze
kategoria
E-commerce, Specjalista ds. Marketingu

O pracodawcy:

Naszym Klientem jest polska firma technologiczna o międzynarodowym zasięgu.

Obowiązki:

  • budowanie i realizacja strategii content marketingowej wspierającej świadomość marki na rynkach międzynarodowych,
  • nadzorowanie tworzenia treści kierowanych do klientów B2B z segmentu e-commerce i profesjonalnych studiów fotograficznych,
  • planowanie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych,
  • obsługa i administrowanie systemem zarządzania treścią (CMS),
  • przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż: artykuły, posty, case studies, webinary, treści video i edukacyjne, newslettery, kampanie email marketingowe,
  • aktywna współpraca z zespołem sprzedaży, product managerami oraz specjalistami ds. SEO i Marketing Automation,
  • udział w organizacji wydarzeń branżowych i targów e-commerce (content, promocja, komunikacja przed i po wydarzeniach),
  • przedstawianie innowacyjnych rozwiązań produktowych w atrakcyjny i zrozumiały sposób,
  • monitorowanie efektywności działań contentowych, optymalizacja w oparciu o dane,
  • samodzielne planowanie, konfiguracja i zarządzanie kampaniami reklamowymi na platformach Meta Ads (Facebook, Instagram) i LinkedIn Ads.

Wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w marketingu B2B, preferencyjnie w branży e-commerce lub technologicznej lub np. udokumentowane doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu treścią cyfrową, najlepiej w branży technologicznej,
  • praktyczna znajomość marketingu globalnego, content marketingu, SEO i umiejętność jej zastosowania w tworzeniu treści,
  • doświadczenie w tworzeniu strategii i treści wspierających rozwój świadomości marki,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna praca w języku angielskim),
  • wysoka samodzielność, inicjatywa i umiejętność planowania pracy własnej,  oraz proaktywne podejście do realizowanych zadań i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • kreatywność, otwartość na nowe pomysły i pasja do komunikacji wizualnej,
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i optymalizacji kampanii na platformach Meta Ads i LinkedIn Ads,
  • zainteresowanie fotografią i nowoczesnymi formami prezentacji wizualnej produktów będzie dużym atutem.


wszystkie oferty 806
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry