Strona główna/Oferty Pracy/Customer Advisor with Norwegian

Customer Advisor with Norwegian

Numer referencyjny: CA / PK
lokalizacja
praca zdalna
kategoria
Customer Service Advisor SSC / BPO

Obowiązki:

  • udzielanie wsparcia klientom w języku norweskim poprzez telefon, e-mail i czat - zapewnianie wysokiego standardu obsługi oraz pozytywnego doświadczenia użytkownika,
  • pomoc techniczna dla użytkowników platform streamingowych - rozwiązywanie problemów technicznych w czasie rzeczywistym,
  • profesjonalne i empatyczne podejście do klientów - skuteczne rozwiązywanie skarg oraz budowanie zaufania i satysfakcji,
  • obsługa klientów indywidualnych (B2C) oraz biznesowych (B2B) jako pierwszy punkt kontaktu w sprawach dotyczących produktów i usług,
  • praca zmianowa w godzinach: pon.-pt. 8:00-20:00, sob.-niedz. 10:00-18:00.

Nasze wymagania:

  • umiejętność pracy zespołowej oraz pozytywne nastawienie - otwartość na współpracę, poczucie humoru i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów,
  • silna orientacja na klienta - stawianie potrzeb klienta na pierwszym miejscu w każdej interakcji,
  • biegła znajomość języka norweskiego (min. poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
  • dobrze rozwinięte umiejętności administracyjne i techniczne - sprawne poruszanie się w środowisku cyfrowym,
  • mile widziane: doświadczenie w pracy z systemami CRM.

Benefity:

  • prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit oraz dodatkowe świadczenia socjalne,
  • udział w kompleksowych programach szkoleniowych i zdobywanie nowych kompetencji,
  • szansa na szybki awans i rozwój zawodowy w dynamicznym i wspierającym środowisku,
  • współpraca z osobami z różnych krajów i kultur, sprzyjająca wymianie doświadczeń i rozwojowi osobistemu.


wszystkie oferty 1018
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry