Customer Care Specialist with German / Portuguese / French / Dutch
Numer referencyjny: MAS / CC- lokalizacja
- małopolskie / Kraków
- kategoria
- Absolwent / Student, Back office, Inne, Specjalista ds. Administracji, Call Center, Obsługa Klienta
O pracodawcy
Poszukujemy dla międzynarodowej firmy świadczącej usługi w zakresie doradztwa, technologii i transformacji biznesowej. Jest to organizacja, która wspiera klientów w wykorzystaniu pełnego potencjału technologii, łącząc zaawansowane narzędzia cyfrowe z głęboką wiedzą branżową i podejściem opartym na współpracy.
Obowiązki:
- obsługa i rozwiązywanie zapytań klientów drogą telefoniczną i mailową,
- diagnozowanie problemów i dostarczanie dokładnych, terminowych rozwiązań,
- budowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientami,
- współpraca z zespołami wewnętrznymi w celu sprawnego rozwiązywania zgłoszeń,
- prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji kontaktów z klientami,
- identyfikowanie powtarzających się problemów i udział w usprawnianiu procesów oraz aktualizacji bazy wiedzy.
Wymagania:
- zaawansowana znajomość języka angielskiego i niemieckiego / francuskiego / portugalskiego / niderlandzkiego - w mowie i piśmie,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta,
- 1-2 lata doświadczenia w międzynarodowym centrum kontaktowym,
- biegłość w Excelu i innych narzędziach pakietu Microsoft Office,
- udokumentowane zdolności rozwiązywania problemów, samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów i podejmowania trafnych decyzji,
- silne nastawienie na jakość obsługi klienta, umiejętność budowania trwałych relacji i elastyczność w dostosowywaniu się do zmian.
Nasz Klient oferuje:
- prywatną opiekę medyczną (Medicover),
- ubezpieczenie na życie,
- kartę Multisport,
- dostęp do platform edukacyjnych (m.in. Coursera, Udemy Business, Pluralsight, Education First),
- możliwość zdobycia certyfikatów i udziału w ponad 70 ścieżkach szkoleniowych (np. Excel, GenAI, analiza biznesowa, zarządzanie projektami),
- hybrydowy model pracy i pakiet do pracy zdalnej (laptop, monitor, krzesło),
- wsparcie psychologiczne (wewnętrzna infolinia i podcast o dobrostanie),
- stabilne zatrudnienie w firmie uznanej za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce.
wszystkie oferty 1001