Strona główna/Oferty Pracy/Customer Care Specialist with German / Portuguese / French (..)

Customer Care Specialist with German / Portuguese / French / Dutch

Numer referencyjny: MAS / CC
lokalizacja
małopolskie / Kraków
kategoria
Absolwent / Student, Back office, Inne, Specjalista ds. Administracji, Call Center, Obsługa Klienta

O pracodawcy

Poszukujemy dla międzynarodowej firmy świadczącej usługi w zakresie doradztwa, technologii i transformacji biznesowej. Jest to organizacja, która wspiera klientów w wykorzystaniu pełnego potencjału technologii, łącząc zaawansowane narzędzia cyfrowe z głęboką wiedzą branżową i podejściem opartym na współpracy.

Obowiązki:

  • obsługa i rozwiązywanie zapytań klientów drogą telefoniczną i mailową,
  • diagnozowanie problemów i dostarczanie dokładnych, terminowych rozwiązań,
  • budowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientami,
  • współpraca z zespołami wewnętrznymi w celu sprawnego rozwiązywania zgłoszeń,
  • prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji kontaktów z klientami,
  • identyfikowanie powtarzających się problemów i udział w usprawnianiu procesów oraz aktualizacji bazy wiedzy.

 

Wymagania:

  • zaawansowana znajomość języka angielskiego i niemieckiego / francuskiego / portugalskiego / niderlandzkiego - w mowie i piśmie,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta,
  • 1-2 lata doświadczenia w międzynarodowym centrum kontaktowym,
  • biegłość w Excelu i innych narzędziach pakietu Microsoft Office,
  • udokumentowane zdolności rozwiązywania problemów, samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów i podejmowania trafnych decyzji,
  • silne nastawienie na jakość obsługi klienta, umiejętność budowania trwałych relacji i elastyczność w dostosowywaniu się do zmian.

 

Nasz Klient oferuje:

  • prywatną opiekę medyczną (Medicover),
  • ubezpieczenie na życie,
  • kartę Multisport,
  • dostęp do platform edukacyjnych (m.in. Coursera, Udemy Business, Pluralsight, Education First),
  • możliwość zdobycia certyfikatów i udziału w ponad 70 ścieżkach szkoleniowych (np. Excel, GenAI, analiza biznesowa, zarządzanie projektami),
  • hybrydowy model pracy i pakiet do pracy zdalnej (laptop, monitor, krzesło),
  • wsparcie psychologiczne (wewnętrzna infolinia i podcast o dobrostanie),
  • stabilne zatrudnienie w firmie uznanej za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce.


wszystkie oferty 1001
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry