Kierownik Działu Serwisu - ASO
Numer referencyjny: KS/KP- lokalizacja
- mazowieckie / Warszawa
- kategoria
- Kierownik Serwisu
O pracodawcy:
Naszym Klientem jest autoryzowany dealer renomowanych marek samochodowych.
Obowiązki:
- zarządzanie działem serwisu i halą napraw,
- aktywna praca z zespołem: organizacja pracy, wyznaczanie celów, motywowanie, wsparcie, monitorowanie, udzielanie informacji zwrotnej,
- realizacja wyznaczonych celów i kluczowych wskaźników we wszystkich obszarach odpowiedzialności,
- nadzorowanie procesów w oparciu o obowiązujące procedury oraz standardy jakościowe,
- realizacja założeń programów lojalnościowych ,
- efektywne wykorzystanie potencjału serwisu poprzez odpowiednie planowanie pracy biura obsługi klienta i hali napraw,
- profesjonalna obsługa klientów,
- współpraca z innymi działami Firmy,
- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Przełożonych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane kierunki mechaniczne),
- co najmniej 2 -letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w ASO,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz doświadczenie w tym obszarze,
- umiejętność pracy w organizacji opartej o standardy, procesy i wskaźniki efektywności,
- doskonale rozwinięte umiejętności organizacyjne, handlowe i negocjacyjne,
- umiejętność budowania partnerskich relacji z Klientami i Współpracownikami,
- silna motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów sprzedażowych,
- umiejętność pracy pod presją czasu i Klienta oraz podejmowania szybkich, trafnych decyzji,
- samodzielność w działaniu oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- wysoka odporność na stres i asertywność,
- biegła obsługa komputera - pakiet MS Office,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
wszystkie oferty 895