Strona główna/Oferty Pracy/Kierownik Działu Serwisu - ASO

Kierownik Działu Serwisu - ASO

Numer referencyjny: KS/KP
lokalizacja
mazowieckie / Warszawa
kategoria
Kierownik Serwisu

O pracodawcy:

 Naszym Klientem jest autoryzowany dealer renomowanych marek samochodowych.

Obowiązki:

  • zarządzanie działem serwisu i halą napraw,
  • aktywna praca z zespołem: organizacja pracy, wyznaczanie celów, motywowanie, wsparcie,  monitorowanie, udzielanie informacji zwrotnej,
  • realizacja wyznaczonych celów i kluczowych wskaźników we wszystkich obszarach odpowiedzialności,
  • nadzorowanie procesów w oparciu o obowiązujące procedury oraz standardy jakościowe,
  • realizacja założeń programów lojalnościowych  ,
  • efektywne wykorzystanie potencjału serwisu poprzez odpowiednie planowanie pracy biura obsługi klienta i hali napraw,
  • profesjonalna obsługa klientów,
  • współpraca z innymi działami Firmy,
  • przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Przełożonych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane kierunki mechaniczne),
  • co najmniej 2 -letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w ASO,
  • umiejętność zarządzania zespołem oraz doświadczenie w tym obszarze,
  • umiejętność pracy w organizacji opartej o standardy, procesy i wskaźniki efektywności,
  • doskonale rozwinięte umiejętności organizacyjne, handlowe i negocjacyjne,
  • umiejętność budowania partnerskich relacji z Klientami i Współpracownikami,
  • silna motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów sprzedażowych,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i Klienta oraz podejmowania szybkich, trafnych decyzji,
  • samodzielność w działaniu oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • wysoka odporność na stres i asertywność,
  • biegła obsługa komputera - pakiet MS Office,
  • czynne prawo jazdy kategorii B.

 

 



wszystkie oferty 895
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry