Strona główna/Oferty Pracy/Service Desk Agent with Polish

Service Desk Agent with Polish

Numer referencyjny: SDAP/LA
lokalizacja
Węgry / budapeszt
kategoria
Call Center, Obsługa Klienta

O pracodawcy:

Globalna firma technologiczno-konsultingowa, która specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań cyfrowych, usług IT oraz transformacji biznesowej. 

Obowiązki:

 

  • Rozwiązywanie problemów IT klientów, pełnienie roli pierwszego punktu kontaktu dla klienta (wsparcie IT na poziomie 1)
  • Obsługa połączeń od użytkowników oraz zapytań internetowych za pośrednictwem narzędzi, telefonu i e-maila
  • Dokumentacja i precyzyjna administracja, rejestrowanie zgłoszeń w narzędziu ticketingowym
  • Przekazywanie problemów, których nie można rozwiązać na poziomie pierwszym, do kompetentnych zespołów poziomu 2
  • Utrzymywanie użytkownika w bieżącej informacji, posiadanie i śledzenie otwartych spraw
  • Utrzymywanie i poprawa poziomu satysfakcji klienta

Wymagania:

 

  • Zaawansowana lub natywna znajomość języka polskiego oraz angielskiego
  • Doświadczenie w obsłudze klienta - preferowane doświadczenie zdobyte w IT Help Desk
  • Gotowość do nauki i orientacja na klienta
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne - zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej
  • Elastyczność, umiejętność wielozadaniowości, dynamiczna osobowość, umiejętność pracy zespołowej
  • Logiczne myślenie oraz umiejętność rozwiązywania problemów
  • Znajomość języka węgierskiego mile widziana, ale nie jest wymagana
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym

 

Nasz Klient oferuje:

 

  • Bonus powitalny
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pakiet ubezpieczenia zdrowotnego w prywatnej klinice
  • Roczna premia
  • Ubezpieczenie od ryzyka i wypadków
  • Pakiet kafeteryjny
  • Zwrot kosztów kursów językowych
  • Pakiet relokacyjny: zwrot kosztów w 12 ratach
  • Karta sportowa "All You Can Move"


wszystkie oferty 859
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry