Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Numer referencyjny: SP/OK/SZ
lokalizacja
pomorskie / Gdańsk
kategoria
Obsługa Klienta

O pracodawcy:

Naszym Klientem jest lider branży opakowaniowej w Polsce z ponad 30-letnim doświadczeniem. Firma oferuje nowoczesne rozwiązania w segmencie opakowań z tektury litej i lito-laminowanej dla wielu wymagających branż. Posiada rozległą wiedzę specjalistyczną w zakresie produkcji wysokiej jakości opakowań dla branży kosmetycznej, spożywczej i napojów oraz napojów alkoholowych, a także sektora AGD i RTV.

Obowiązki:

  • bieżąca koordynacja procesu realizacji zleceń, ewentualnych zwrotów i reklamacji,
  • udzielanie klientom informacji o złożonych zamówieniach i produktach,
  • wystawianie dokumentacji związanej z zamówieniami i dostawami,
  • przygotowywanie ofert kalkulacji.

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckeigo na poziomie minimum B2 w mowie i w piśmie - warunek konieczny,
  • doświadczenie związane z kontaktem z klientem,
  • znajomość obsługi MS Excel na poziomie dobrym,
  • umiejętność kompleksowego prowadzenia zadań/projektów i dążenie do celu,
  • umiejętność koordynowania zadań (również kilku w tym samym czasie),
  • asertywność.

Nasz Klient oferuje:

  • umowę o pracę,
  • program wdrożenia do organizacji,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • system premiowy uzależniony od wyników pracy,
  • ubezpieczenia grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • ubezpieczenie dziecka na preferencyjnych warunkach,
  • przyjazną atmosferę i zgrany zespół profesjonalistów,
  • dofinansowanie karty sportowej, prywatna opieka medyczna.


wszystkie oferty 867
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry