Strona główna/Oferty Pracy/Specjalista ds. systemu zarządzania jakością / audytor

Specjalista ds. systemu zarządzania jakością / audytor

Numer referencyjny: SJ/AB
lokalizacja
śląskie / Żory
kategoria
Specjalista ds. Systemu Zarządzania Jakością

O pracodawcy:

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży FMCG.

Obowiązki:

 

 

  • Nadzór nad aktualnością dokumentacji systemowej oraz nad wymaganiami prawnymi,
  • planowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych, udział w audytach zewnętrznych (II i III strona),
  • tworzenie dokumentacji audytowej, procedur oraz instrukcji,
  • udział w procesie kwalifikacji dostawców,
  • przeprowadzanie analizy trendów jakościowych,
  • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
  • monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników jakościowych,
  • zapewnienie zgodności standardów jakościowych w całej organizacji,
  • rozpatrywanie reklamacji, wdrażanie działań zapobiegawczych i korygujących.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie technologii żywności, chemii, biotechnologii lub kierunków pokrewnych,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferencyjnie w branży spożywczej,
  • znajomość zasad HACCP oraz systemów jakości: IFS, BRC, FSSC 22000, RSPO, RFA,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania dokumentacją SZJ,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (w mowie i piśmie),
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz rozwiązywania problemów,
  • wysokie umiejętności interpersonalne, dokładność i nastawienie na cele.

 

Nasz Klient oferuje:

  • pracę pełną wyzwań, inspirujące środowisko pracy oraz możliwość wdrażania swoich pomysłów,
  • realny wpływ na rozwój firmy, możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych doświadczeń,
  • ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich na konkurencyjnych warunkach,
  • program opieki medycznej,
  • dofinansowanie zajęć sportowych dla Ciebie i Twojej rodziny.


wszystkie oferty 976
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry