Szef/owa Operacyjnego Wsparcia Obsługi Klienta
Numer referencyjny: SOWOK/JW- lokalizacja
- dolnośląskie / Wrocław
- kategoria
- Service Delivery Manager
O pracodawcy:
Naszym klientem jest lider branży energetycznej, który koncentruje się na potrzebach odbiorców i oferuje pracownikom realny wpływ na przyszłość sektora.
Obowiązki:
- nadzór nad efektywnością i rozwojem wskaźników sprzedażowych oraz jakości obsługi klienta,
- projektowanie i realizacja rozwiązań poprawiających efektywność operacyjną oraz jakość i satysfakcję obsługi w Punktach Obsługi Klienta,
- współpraca w zakresie ustalania procesów obsługi klienta oraz ich komunikacja, dbając o zgodność działań front office z obowiązującymi standardami i procedurami,
- odpowiedzialność za wdrażanie narzędzi kontroli jakości, monitorowanie wyników procesów oraz inicjowanie działań naprawczych,
- udział w spotkaniach biznesowych, wykorzystywanie umiejętności negocjacyjnych w celu opracowania optymalnych rozwiązań,
- koordynowanie działań zespołu, zapewniając terminową realizację zadań oraz ich wysoką jakość,
- inicjowanie działań mających na celu rozwój umiejętności własnych oraz członków zespołu,
- wspieranie zespołu w adaptacji do zmian w przepisach, zarządzeniach i instrukcjach wewnętrznych Spółki,
- zarządzanie przygotowaniem i monitorowanie realizacji budżetu dla Centrum Stacjonarnego Kanału Kontaktu,
- koordynowanie przygotowania raportów i sprawozdań dla potrzeb wewnętrznych i zewnętrznych Spółki.
Wymagania:
- 5-6 lat doświadczenie w roli lidera, zarządzającego zespołem, w tym zespołem rozproszonym,
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, obejmujące zarówno kontakt bezpośredni, jak i pracę z wskaźnikami jakości, efektywności oraz przestrzeganiem standardów i procedur,
- zdolność szybkiego reagowania na wyzwania oraz podejmowania decyzji, a także sprawna współpraca w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- umiejętność efektywnego zarządzania zespołem w oparciu o wyznaczone cele,
- umiejętność myślenia strategicznego oraz wprowadzania innowacyjnych rozwiązań,
- silne umiejętności analityczne, rozwiązywanie trudnych problemów oraz koncentracja na realizacji celów biznesowych,
- zdolności do budowania relacji i skupianie się na poszukiwaniu rozwiązań,
- zaangażowanie w efektywną realizację zadań i celów,
- posiadanie prawa jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.
Nasz Klient oferuje:
- praca w zróżnicowanym zespole,
- praca w firmie, która została wyróżniona tytułem Friendly Workplace 2022 i Dream Employer 2024, przyjaznej dla różnych pokoleń,
- stabilne zatrudnienie, z możliwością przejścia na umowę na czas nieokreślony,
- elastyczny czas pracy, pozwalający na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym,
- praca w trybie hybrydowym (część zdalnie, część w biurze),
- wybór lokalizacji: Wrocław lub Katowice,
- prywatna opieka medyczna w Enel-Med z nielimitowanym dostępem do lekarzy wielu specjalizacji,
- możliwość skorzystania z platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand, oferującej 3 bezpłatne konsultacje rocznie,
- dofinansowanie do karty MultiSport,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia w PZU,
- pracowniczy Program Emerytalny,
- preferencyjna taryfa pracownicza na energię elektryczną (do 3000 kWh rocznie),
- dodatkowe korzyści w ramach ZFŚS, m.in. pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- doroczne dofinansowanie wypoczynku (również dla dzieci pracowników),
- dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka,
- możliwość angażowania się w akcje wolontariackie,
- program Poleceń Pracowniczych z nagrodami finansowymi za polecenie dopasowanego kandydata,
- dostęp do platformy e-learningowej z możliwością realizacji szkoleń w dogodnym czasie i miejscu.
wszystkie oferty 941