Strona główna/Oferty Pracy/Szef/owa Operacyjnego Wsparcia Obsługi Klienta

Szef/owa Operacyjnego Wsparcia Obsługi Klienta

Numer referencyjny: SOWOK/JW
lokalizacja
dolnośląskie / Wrocław
kategoria
Service Delivery Manager

O pracodawcy:

Naszym klientem jest lider branży energetycznej, który koncentruje się na potrzebach odbiorców i oferuje pracownikom realny wpływ na przyszłość sektora.

Obowiązki:

  • nadzór nad efektywnością i rozwojem wskaźników sprzedażowych oraz jakości obsługi klienta,
  • projektowanie i realizacja rozwiązań poprawiających efektywność operacyjną oraz jakość i satysfakcję obsługi w Punktach Obsługi Klienta,
  • współpraca w zakresie ustalania procesów obsługi klienta oraz ich komunikacja, dbając o zgodność działań front office z obowiązującymi standardami i procedurami,
  • odpowiedzialność za wdrażanie narzędzi kontroli jakości, monitorowanie wyników procesów oraz inicjowanie działań naprawczych,
  • udział w spotkaniach biznesowych, wykorzystywanie umiejętności negocjacyjnych w celu opracowania optymalnych rozwiązań,
  • koordynowanie działań zespołu, zapewniając terminową realizację zadań oraz ich wysoką jakość,
  • inicjowanie działań mających na celu rozwój umiejętności własnych oraz członków zespołu,
  • wspieranie zespołu w adaptacji do zmian w przepisach, zarządzeniach i instrukcjach wewnętrznych Spółki,
  • zarządzanie przygotowaniem i monitorowanie realizacji budżetu dla Centrum Stacjonarnego Kanału Kontaktu,
  • koordynowanie przygotowania raportów i sprawozdań dla potrzeb wewnętrznych i zewnętrznych Spółki.

 

 

 

Wymagania:

  • 5-6 lat doświadczenie w roli lidera, zarządzającego zespołem, w tym zespołem rozproszonym,
  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, obejmujące zarówno kontakt bezpośredni, jak i pracę z wskaźnikami jakości, efektywności oraz przestrzeganiem standardów i procedur,
  • zdolność szybkiego reagowania na wyzwania oraz podejmowania decyzji, a także sprawna współpraca w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • umiejętność efektywnego zarządzania zespołem w oparciu o wyznaczone cele,
  • umiejętność myślenia strategicznego oraz wprowadzania innowacyjnych rozwiązań,
  • silne umiejętności analityczne, rozwiązywanie trudnych problemów oraz koncentracja na realizacji celów biznesowych,
  • zdolności do budowania relacji i skupianie się na poszukiwaniu rozwiązań,
  • zaangażowanie w efektywną realizację zadań i celów, 
  • posiadanie prawa jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.

 

 

Nasz Klient oferuje:

  • praca w zróżnicowanym zespole,
  • praca w firmie, która została wyróżniona tytułem Friendly Workplace 2022 i Dream Employer 2024, przyjaznej dla różnych pokoleń,
  • stabilne zatrudnienie, z możliwością przejścia na umowę na czas nieokreślony,
  • elastyczny czas pracy, pozwalający na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym,
  • praca w trybie hybrydowym (część zdalnie, część w biurze),
  • wybór lokalizacji: Wrocław lub Katowice,
  • prywatna opieka medyczna w Enel-Med z nielimitowanym dostępem do lekarzy wielu specjalizacji,
  • możliwość skorzystania z platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand, oferującej 3 bezpłatne konsultacje rocznie,
  • dofinansowanie do karty MultiSport,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia w PZU,
  • pracowniczy Program Emerytalny,
  • preferencyjna taryfa pracownicza na energię elektryczną (do 3000 kWh rocznie),
  • dodatkowe korzyści w ramach ZFŚS, m.in. pożyczki na preferencyjnych warunkach,
  • doroczne dofinansowanie wypoczynku (również dla dzieci pracowników),
  • dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka,
  • możliwość angażowania się w akcje wolontariackie,
  • program Poleceń Pracowniczych z nagrodami finansowymi za polecenie dopasowanego kandydata,
  • dostęp do platformy e-learningowej z możliwością realizacji szkoleń w dogodnym czasie i miejscu.

 

 



wszystkie oferty 941
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry