Strona główna/Oferty Pracy/Technik ds. wsparcia procesów serwisowych

Technik ds. wsparcia procesów serwisowych

Numer referencyjny: TS/TK
lokalizacja
opolskie / Opole
kategoria
Serwis, Inżynier Serwisu, Technik Serwisu

O pracodawcy:

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna,  specjalizująca się w produkcji przemysłowych wymienników ciepła, wyposażonych w instalacje elektryczne dla wentylatorów, grzałek oraz szaf sterowniczych.

Obowiązki:

  • nadzorowanie procesu instalacji nowych urządzeń i systemów u klienta zgodnie z instrukcją i wymogami technicznymi,
  • uruchamianie sprzętu po instalacji oraz testowanie poprawności jego działania,
  • przeprowadzanie analiz przyczyn awarii oraz proponowanie rozwiązań mających na celu eliminację problemu,
  • dokumentowanie przeprowadzonych prac serwisowych i naprawczych oraz wykonywanie diagnostyki usterek,
  • posługiwanie się dokumentacją techniczną urządzeń, w tym instrukcjami obsługi, schematami elektrycznymi i mechanicznymi,
  • tworzenie raportów z wykonanych napraw, przeglądów i konserwacji,
  • wypełnianie formularzy gwarancyjnych oraz raportów serwisowych,
  • szkolenie klientów z zakresu prawidłowej obsługi urządzeń i zapobiegania awariom,
  • doradztwo w zakresie wymiany części i materiałów eksploatacyjnych,
  • efektywne planowanie i realizowanie napraw oraz konserwacji, dbanie o dotrzymywanie ustalonych terminów,
  • zgłaszanie wszelkich opóźnień lub problemów w harmonogramie napraw do przełożonych.

Wymagania:

  • gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju i Europy (warunek konieczny),
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • wykształcenie techniczne - (preferowane kierunki: elektrotechnika, mechatronika, automatyka, mechanika),
  • kilkuletnie doświadczenia w pracach serwisowych przy instalacjach sprzętu mechanicznego i/lub elektrycznego,
  • uprawnienia elektryczne SEP,
  • czynne prawo jazdy kat kat. B,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt z klientem.

Mile widziane:

  • doświadczenie w dziale serwisu firmy produkcyjnej.

Nasz Klient oferuje:

  • praca w strukturach międzynarodowej firmy produkcyjnej, w nowo powstającym zespole wsparcia,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premia miesięczna w wysokości do 20% wynagrodzenia podstawowego,
  • opracowany program wdrożeniowy ze stałym mentoringiem przełożonego i członków zespołu,
  • realne możliwości rozwoju i wpływu na rozwoju i strukturę działu,
  • pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do posiłków oraz wypoczynku, ubezpieczenie na życie, paczki świąteczne, 
  • szereg szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych, w tym możliwość uzyskania uprawnień.


wszystkie oferty 895
Logotypy FE RP Śląskie UE
do góry