Technik ds. wsparcia procesów serwisowych
Numer referencyjny: TS/TK- lokalizacja
- opolskie / Opole
- kategoria
- Serwis, Inżynier Serwisu, Technik Serwisu
O pracodawcy:
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, specjalizująca się w produkcji przemysłowych wymienników ciepła, wyposażonych w instalacje elektryczne dla wentylatorów, grzałek oraz szaf sterowniczych.
Obowiązki:
- nadzorowanie procesu instalacji nowych urządzeń i systemów u klienta zgodnie z instrukcją i wymogami technicznymi,
- uruchamianie sprzętu po instalacji oraz testowanie poprawności jego działania,
- przeprowadzanie analiz przyczyn awarii oraz proponowanie rozwiązań mających na celu eliminację problemu,
- dokumentowanie przeprowadzonych prac serwisowych i naprawczych oraz wykonywanie diagnostyki usterek,
- posługiwanie się dokumentacją techniczną urządzeń, w tym instrukcjami obsługi, schematami elektrycznymi i mechanicznymi,
- tworzenie raportów z wykonanych napraw, przeglądów i konserwacji,
- wypełnianie formularzy gwarancyjnych oraz raportów serwisowych,
- szkolenie klientów z zakresu prawidłowej obsługi urządzeń i zapobiegania awariom,
- doradztwo w zakresie wymiany części i materiałów eksploatacyjnych,
- efektywne planowanie i realizowanie napraw oraz konserwacji, dbanie o dotrzymywanie ustalonych terminów,
- zgłaszanie wszelkich opóźnień lub problemów w harmonogramie napraw do przełożonych.
Wymagania:
- gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju i Europy (warunek konieczny),
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- wykształcenie techniczne - (preferowane kierunki: elektrotechnika, mechatronika, automatyka, mechanika),
- kilkuletnie doświadczenia w pracach serwisowych przy instalacjach sprzętu mechanicznego i/lub elektrycznego,
- uprawnienia elektryczne SEP,
- czynne prawo jazdy kat kat. B,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt z klientem.
Mile widziane:
- doświadczenie w dziale serwisu firmy produkcyjnej.
Nasz Klient oferuje:
- praca w strukturach międzynarodowej firmy produkcyjnej, w nowo powstającym zespole wsparcia,
- wynagrodzenie podstawowe oraz premia miesięczna w wysokości do 20% wynagrodzenia podstawowego,
- opracowany program wdrożeniowy ze stałym mentoringiem przełożonego i członków zespołu,
- realne możliwości rozwoju i wpływu na rozwoju i strukturę działu,
- pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do posiłków oraz wypoczynku, ubezpieczenie na życie, paczki świąteczne,
- szereg szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych, w tym możliwość uzyskania uprawnień.
wszystkie oferty 895